چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟

در این مقاله قصد داریم شما را با اصول ثروتمند شدن با قانون جذب آشنا کنیم چرا که ثروت یکی از بزرگترین نیازهای یک انسان برای داشتن آرامش و آسایش محسوب می شود. در واقع شما با قانون جذب به هر آنچه بخواهید در حوزه اختیار خودتان می توانید برسید و ثروت یکی از این مواردی است که اخیرا بشر به آن توجه ویژه ای دارد.

افراد زیادی را می شناسم که در طول زندگی ساعتها به کار می کنند ، استعداد بالایی دارند اما همواره در زمینه مالی در وضعیت نامناسبی هستند. این افراد همواره به این می اندیشند که چرا با توجه به اینهمه زحمت درآمدشان پایین است و حس بی عداتی و قربانی شدن به آنها دست می دهد. در صورتیکه آنها مسیر اشتباهی را مدام تکرار می کنند و نتیجه منفی دریافت می کنند.

مهمترین مولفه کسب ثروت نوع احساسی است که شما به پول و ثروت دارید. افراد زیادی در دنیا افکار اشتباهی در مورد پول و ثروت در ذهنشان دارند که باعث شده است آنها احساس خوبی به ثروت نداشته باشند و این در حالی است که در سختی نداشتن پول و ثروت آسیب های بدی به خود و خانواده شان وارد می شود.

پول و ثروت یکی از بزرگترین نعمتهای زندگیست. شما به میزانی که پول عشق می ورزید از آن بهره مند هستید. همانطور که وقتی به دوستتان یا طرف عاطفی خود عشق می ورزید و او به سمت شما متمایل می شود پول نیز از این اصل مستثنی نیست. هر چقدر احساس عشق بیشتری به پول داشته باشید طبق قانون جذب پول گرایش بیشتری به سمت زندگی شما پیدا می کند.

پول را به خود بچسبانید

کسانیکه حس بهتری به پول دارند پول بیشتری را به خود جذب می کنند، اگر در مسیر جذب ثروت به مشکلات زیادی می خورید مثل خراب شدن لوازم منزل یا اتومبیل تان ، هزینه های هنگفت پزشکی ، گم کردن کیف پولتان ، قسط های عقب افتاده و جریمه های بانکی و … همگی نشانه هایی است که شما احساس بد و فرکانس منفی به پول ارسال می کنید و نه احساس خوب و فرکانس مثبت.

وقتی دچار مشکلات مالی می شوید طبیعتا احساس بدی در شما ایجاد می شود اما اگر بتوانید به این احساسات منفی غلبه کنید و از دیدگاه مثبت به آن مشکل نگاه کنید به مرور از مسیر منفی خارج می شوید و شرایط به میزانی که شما احساس بهتری پیدا می کنید تغییر خواهد کرد.

چه باورهایی در مورد پول دارید ؟ تمام کسانیکه از لحاظ مالی در شرایط بدی هستند باورهای اشتباهی در مورد پول و ثروت دارند ، شما وقتی باورهای منفی راجع به دوستتان داشته باشید طبیعتا احساس بدی نسبت به او پیدا خواهید کرد و دوست شما از رفتار شما این احساس منفی را دریافت می کند و ارتباطش را با شما کم و کمتر خواهد کرد. پول و ثروت نیز از همین قانون ساده پیروی می کند اگر باورهای منفی نسبت به پول داشته باشید قطعا هر روز احساس بد و بدتری نسبت به پول در درون شما ایجاد خواهد شد. هر چقدر باورهای منفی تر و عمیقتری داشته باشید رسیدن شما به پول و ثروت سختر خواهد بود چراکه پول جایی میرود که به آن عشق بورزند. 

چه باورهای منفی باعث دور شدن پول و ثروت می شود؟

 

 افراد فقیر باورهای منفی تقریبا مشترکی نسبت به پول دارند . این باورها از کودکی توسط والدین ، معلمان ، جامعه ، دوستان ، کتابها در ذهن آنها شکل گرفته است و همچون سیمان به درونشان چسبیده است.

برعکس این در مورد ثروتمندان صدق می کند آنها باورهای مثبت بیشتری نسبت به افراد فقیر در مورد پول دارند و باورهای مثبت آنها باعث خلق ثروت در زندگیشان شده است. افرادی که در فقر به سر می برند و پول از آنها فرار می کند باور دارند :

پول چرک کف دست است

پول بی ارزش است و اهمیتی در زندگی ندارد

پول مایه فساد و دوری از خداوند است

هر چقدر فقیرتر نزد خداوند عزیزتر 

پول زیر پای فیل هست

بدست آوردن پول سخترین کار دنیاست

و هزاران باور اشتباه و منفی دیگر که به مرور در ذهن این افراد شکل گرفته است و تا زمانیکه برطرفش نکنند شرایط مالیشان هر روز بدتر و بدتر می شود. بنابراین هیچ بدشانسی یا عذاب الهی وجود ندارد هر آنچه در زندگی هر کسی رخ می دهد حاصل باورهای خود اوست. 

اگر سری به زندگینامه افراد ثروتمند جهان بزنید 99 درصد آنها افرادی بودند که در خانواده های فقیر چشم به این دنیا گشودند. آنها با باورهای اشتباه همچون افرادی که الان از فقر رنج می برند بزرگ شدند ، زندگی کردند اما از یک جایی به بعد که متوجه شدند می توانند زندگیشان را تغییر دهند شروع به کار کردن روی ذهن خود کردند و نتایج به مرور حاصل شد.

اگر در شرایط بد مالی هستی و امیدی به تغییر این شرایط نداری باید بگویم در حال حاضر قدرتی داری که میلیاردها دلار ارزش دارد و آن قدرت ذهن توست. اگر دیگران موفق شدند به ثروت برسند بنابراین تو نیز از همین طریق می توانی ذهن خود را در جهت باورهای صحیح برنامه ریزی کنی و نتایجش را در زندگیت ببینی.

انسان همه آنچه برای رسیدن به ثروت نیاز دارد را در دست دارد ، فقط کافیست خودش را ، نیروهای درونیش را و سیستمی به نام قانون جذب که بی وقفه و بدون ذره ای خطا در حال اجراست را باور داشته باشد.

باور داشتن این سه مورد خمیرمایه اولیه جذب ثروت محسوب می شود. با این وجود جذب ثروت نیاز به انجام تمرینات ذهنی مخصوص برای کنترل ذهن در جهت جذب ثروت دارد که در این خصوص به شما شرکت در دوره مغناطیس جذب استاد رضا مرادخانی را پیشنهاد می دهم. در این دوره تمریناتی در جهت جذب ثروت داده می شود تا قدرت جذب خود را در مورد جذب پول و ثروت بالا ببرید و ذهنیت خود را مثبت نمایید.

چگونه از قانون جذب فوری ثروت استفاده کنیم؟

افراد زیادی در آرزوی رسیدن سریع به ثروت فراوان هستند در حالیکه همیشه حسرت نداشتن ثروت را با خود به دوش می کشند. شاید شما نیز جزو افرادی باشید که آرزوی یک شبه ثروتمند شدن را دارید اما باید در ایجا به شما بگویم که همه چیز درجهان هستی بر اساس سیر تکامل خود رخ می دهد. 

همانگونه که یک دانه برای تبدیل شدن به یک درخت و به ثمر رسیدن نیاز به طی کردن مراحل رشد خود دارد شما نیز برای رسیدن به ثروت باید سیر تکامل خود را طی نمایید تا بتوانید به ثروت برسید.

اگر در حال حاضر از درآمد ماهیانه 1 میلیون تومان برخوردارید هرگز نمی توانید یک شبه به درآمد یک میلیارد تومان برسید. شما از افکار و باورهای یک میلیون تومان چنین درآمدی را جذب کردید و باورها و افکارتان با یک میلیونر فرسنگها تفاوت دارد.

بنابراین برای رسیدن به درآمدهای بالا بایستی قدم به قدم روی ذهن و درون خویش کار کنید تا بتوانید ذهن خود را آماده در یافت ثروتهای بیشتری به زندگیتان کنید. هر چقدر تغییرات مثبت بیشتری نسبت به پول و ثروت در ذهن خود ایجاد نمایید به مراتب نتایج بزرگتری در جذب پول و ثروت بدست خواهید آورد. با این وجود در این مقاله متوجه شدیم که ما هستیم که با افکار و باورهایمان تعیین می کنیم چه میزان پول به سمت زندگیمان جذب شود.