چگونه Kelsey Powless به زنده نگه داشتن زبان ها و فرهنگ Haudenosaunee از طریق هنر دکوراسیون خانه کمک می کند

همیلتون

وقتی کلسی پاولس تصمیم گرفت هر کاری که می تواند برای زنده نگه داشتن زبان ها و فرهنگ هاودنوسانی انجام دهد، یک اره طومار را به برق وصل کرد. او با آیچا اسمیت بلغاب از شبکه سی‌بی‌سی درباره تلاش‌هایش برای «احیای دوباره زبان‌های بومی از طریق دکوراسیون خانه» صحبت کرد.

کلسی پاولس برای احیای زبان های بومی از طریق دکوراسیون خانه کار می کند.

چگونه Kelsey Powless به زنده نگه داشتن زبان ها و فرهنگ Haudenosaunee از طریق هنر دکوراسیون خانه کمک می کند

وقتی کلسی پاولس تصمیم گرفت هر کاری که می تواند برای زنده نگه داشتن زبان ها و فرهنگ هاودنوسانی انجام دهد، یک اره طومار را به برق وصل کرد. او با آیچا اسمیت-بلغابا، داستان‌نویس بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats از سی‌بی‌سی صحبت کرد و درباره تلاش‌هایش برای «احیای زبان‌های بومی از طریق دکوراسیون خانه» صحبت کرد.

وقتی کلسی پاولس تصمیم گرفت هر کاری که می تواند برای زنده نگه داشتن زبان ها و فرهنگ هاودنوسانی انجام دهد، یک اره طومار را به برق وصل کرد.

این یک انتخاب شجاعانه برای هنرمندی بود که هرگز از ابزار برقی استفاده نکرده بود. پس از مدتی آموزش و حمایت فراوان از سوی خانواده‌اش، روز بعد از دریافت یک اره طومار برای کریسمس، اولین علامت خود را نشان داد. 11 ساعت طول کشید. او برای خانواده اش تابلوهایی ساخت و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. سپس دستورات بلند شد و Powless + Co متولد شد.

آیشا اسمیت-بلغابا، داستان‌نویس بومی، روزنامه‌نگار، سرآشپز و صاحب Esha’s Eats، با کلسی پاولس در مورد کارهای هنری که برای حفظ زبان و فرهنگ Haudenosaunee انجام می‌دهد صحبت می‌کند. پاولس می‌گوید او بخشی از مأموریت خود را «احیای زبان‌های بومی از طریق دکوراسیون خانه» قرار داده است.

مصاحبه کامل را در ویدیوی بالا تماشا کنید زیرا پاولس اسمیت-بلغابا را در کارگاه آموزشی شش ملت خود می برد.

پاولس برای هر کسی که به تغییر زندگی او کمک کرده توصیه هایی دارد – کاری را که دوست دارید انجام دهید و هرگز روز بدی نخواهید داشت.

او را در فیس بوک دنبال کنید Powless + Co. و در اینستاگرام در @powlessandco.

هفت تابلو دکور خانه توسط هنرمندان Haudenosaunee Kelsey Powless ایجاد شده است.
در اینجا نگاهی داریم به هفت تابلو دکور خانه که توسط هنرمندان Haudenosaunee، Kelsey Powless ایجاد شده اند. (کلسی پاولس)
اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|