کرم لایه بردار AHA چیست؟

علاوه بر اینها، کرم ضد چروک مای واکنشهای التهابی را در پوست های خشک و تحریک شده کاهش کرم لایه بردار هالیوود میدهد. در این لایه برداری که با هدف رفع کدورت و تیرگی پوست، چروک های خفیف زودرس و درمان جوشگاه های قدیمی در اپیدرم یا لایه سطحی پوست انجام می شود. از این گروه لیزرها، برای درمان برخی لک های پوست، بهبود چین و چروک صورت استفاده می شود. کاربرد این کرم ها برای درمان ضایعات پوستی مثل آکنه های کومدونال (جوش های سرسیاه یا سفید)، چربی پوست، خشونت پوست و افزایش اثر داروهای موضعی است.

لایه بردارهای عمیق برای درمان چروک های عمیق پوستی، آثار بالا رفتن سن و آفتاب، جای زخم و دیگر ضایعات پوستی استفاده می شوند. از پیلینگ عمیق برای درمان چین های خشن پوستی، آثار عمیق ناشی از افزایش سن و آفتاب، اسکار پوستی و ضایعات رشد یافته پیش سرطان استفاده می شود. ماسک اسکراب پوست های چرب سینره، حاوی کیوی ودانه های ریز اسکراب برای پاکسازی عمیق پوست ازانواع آلودگی ها و از بین بردن جوش های سرسیاه است. یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن جای جوش ها و برطرف کردن اسکارها، استفاده از محلول ها و کرم های لایه بردار هستش که در اینجا، روش انتخاب بهترین نوع اونا رو براتون بازگو می کنیم و در آخر هم، چند کرم لایه بردار مناسب رو بهتون معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشین.

برای اینکه لایه بردار مناسب پوست تان را انتخاب کنید، باید به قوی یا ضعیف بودن آن، عادات مصرف و نتیجه ای که می خواهید بگیرید دقت کنید. تری کلرو استواستیک (TCA) با غلظت های متوسط، ترکیباتی هستند که در این لایه برداری استفاده می شود. ترکیباتی که در این لایه برداری استفاده می شود، هیدروکسی اسیدها (آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید) با غلظت های 20 تا 70 درصد است.

لایه بردارها نیز همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی در انواع مختلف تولید و عرضه میشود، که شما با توجه به نیاز و نوع پوست خود باید یک محصول مناسب تهیه کنید، در ادامه برخی از انواع پرطرفدار لایه بردار ها را به شما معرفی خواهیم کرد. این کرم با رطوبت رساني مناسب و ايجاد شفافيت و درخشندگي موجب نرمي و لطافت پوست میشود. دارای مجوز سازمان غذا و دارو است.کرم لایه بردار نیو درما دارای ترکیبات گیاهی ، طبیعی ، آلفا هیدروکسید ، ویتامین های مفید ، اسیدهای طبیعی گلیکولید اسید و لاکتیک اسید و مواد ضد التهابی است.این کرم ، پوست را کاملا پاک و یکدست و سلول های مرده پوست را جدا می کند.پوست شما را لطیف ، درخشان و جوانتر می کند.برای انواع پوست ، به غیر از پوست حساس مناسب است.روش استفاده از آن به صورت یک تا سه بار در هفته بر روی پوست زده و ماساژ دهید.