کمک به جوانسازی پوست با لیفت در تمام نقاط بدن

افتادگی پوست در بخشهای مختلف چهره مانند پیشانی، شقیقه، پلک و گوشه چشم ایجاد چین و چروک میکند. افرادی که به دلیل مسائل ژنتیکی یا افزایش سن دچار افتادگی ابرو و پلک شده اند. با پیشرفت علم پزشکی در حوزه جراحی های زیبایی روش های بسیار متنوعی برای درمان افتادگی ابروها و پلک ها وجود دارد که اکثر این روش ها دوران نقاهت طولانی و هزینه های بسیار بالایی را دارند که لیفت شقیقه با نخ می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دنبال روشی غیرتهاجمی و ارزان تر برای رفع افتادگی پلک ها و ابروهای خود هستند.

لیفت شقیقه با نخ یکی از موثر ترین روش ها برای داشتن ظاهری زیبا و جوان تر است. بررسی و معاینه روزانه زخم ها برای جلوگیری از عفونت ضروری است. تجویزهای پزشک و مراقبت های بعد از درمان کمک می کند که جای زخم کاملا برطرف شود. همان طور که می دانید؛ بدن انسان به شکلی خلق شده است که به طور طبیعی وقتی هر جسم خارجی در بدن را احساس کند واکنش نسبت به آن نشان می دهد بنابراین پس از مدتی بدن با تحریک کلاژن سازی سعی دارد جای بخیه ها را از بین ببرد و بخیه ها از بدن فرد خارج شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرد هیچگونه بخیه و یا جای بخیه ای را مشاهده نخواهد کرد.

دلایل افتادگی سینه متفاوت است. اگر شما هم افتادگی پوست ناحیه شقیقه دارید و این مشکل باعث افتادگی ابرو و چشم های شما شده است لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال می تواند گزینه مناسبی برای بازگشت طروات و جوانی به چهره شما باشد. یکی از مهمترین روشها در برطرف کردن افتادگی پوست در هر نقطه از بدن، لیفت است. شایعترین روش لیفت شقیقه، روش کلاسیک آندوسکوپی است و اغلب جراحان فقط از این روش استفاده می نمایند. در روش لیفت شقیقه با نخ از دو نوع نخ pdo و مونو استفاده می شود که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

این نوع نخ های لیفتینگ نیز در واقع نوعی نخ لیفتینگ pdo هستند که برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، از بین بردن چین و چروک اطراف لب و محو کردن چین و چروک پیشانی کاربرد دارد. این نوع نخ های لیفتینگ برای پوست های حساس می تواند گزینه مناسبی باشد و پس از گذشت ۶ ماه کاملا جذب صورت خواهند شد. تا ۶ ماه سعی کنید در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید، در صورتی که مجبور به این کار بودید حتما از ضدآفتاب ها استفاده کنید. تا یک ماه بعد از لیفت شقیقه شما اجازه رنگ کردن مو را ندارید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لیفت شقیقه شیراز نی نی سایت.