جمع بندی کنکور با برترین اساتید کشور در 60+40 روز

زیستی که در این سال ها عجیب سخت شده و باید برای پاسخ دادن به سوال های مربوط به این درس نسبت به تمامی مباحث و ارتباط بین مباحث مختلف تسلط کافی داشته باشید و مفهوم هر متن را به خوبی دریافت کرده باشید. اما با این اوصاف باید چطور در این درس به تسلط کافی دست پیدا کرد و بین هر قسمت تعادل کتاب های حرف آخر برقرار کرد؟ تا انتها با ما همراه باشید تا فقط در پنج دقیقه بدانید چطور می شود به مطالب انگلیسی مسلط شد و به سوال های مربوط به آن به راحتی پاسخ داد. گام اول در مورد اعتماد به نفس است، یک رتبه برتر اعتماد به نفس درسی دارد ، این اعتماد به نفس با یک آموزش صحیح ایجاد میشود ، این اعتماد به نفس الان برای شما ایجاد شد با یک تدریس بینظیر از سنگین ترین مبحث فیزیک و آموزش آن فقط با الگوی بچه رئیس به ساده ترین شکل ممکن و حل یک تست 95 و تست های دیگری که قرار است خودتان حل کنید.

چرا کاری کنیم که نزدیکی ها و یا بعد از کنکور بگوییم حیف شد که اینگونه شد… بار ها از خود رتبه برتر ها که پرسیده میشود آیا موفقیت در کنکور آسان است یا دشوار ، بدون استثنا پاسخ همگی آن ها این است که اگر راه اصولی طی شود موفقیت در کنکور بسیار راحت است اما اگر از راه غیر اصولی پیش بروید به نوعی موفقیت دور از انتظار و غیر ممکن میشود. وقتی صحبت از ادبیات می شود همه یاد قرابت های معنایی مشکل و تک واژ، واج های بی نهایت سخت زبان فارسی می افتند که هیچ جوره نمی توان بدون توضیح استاد یا معلم آن ها را آموزش ببیند و اگر داوطلبی خودش بخواهد درس را یاد بگیرد و یا تست آن را حل کند باز یک جای کار می لنگد و نیاز به یک فرد راهنما دارد تا بتواند او را به سمت پاسخ صحیح راهنمایی کند. در سال 97 بخاطر تطابق صد درصدی فیزیک کنکور با پکیج فیزیک حرف آخر تمامی افرادی که از این پکیج استفاده ی ( درست و صحیح کرده بودند توانستند به درصد خوبی برسند.

این سه جزئ از طریق قوانین اهم ، ولتاژ و آمپر به یکدیگر ربط پیدا میکنند اما ما امرو ز در برنامه کارنامه بیست شبکه ی آموزش به شما نشان مییدهیم که در فیزیک حرف آخر بدون هیچ فرمولی میتوان این مبحث را حل کرد و آموزش آن هم فقط 5 دقیقه طول میکشد. الگوی بچه رئیس بین ولتاژ و جریان و مقاوت مطرح میشود و ارتباط این سه جزء را نشان میدهد و برای آموزش آن به هیچ فرمولی نیاز ندارید. ادامه ی مطلب را بخوانید و خودتان تصمیم بگیرید ، هرچقدر که دیر تر شروع کنید کار ما سخت تر میشود اما اگر زمان را درست مصرف کنید خیلی راحت و اصولی تر به مقصد و هدف پکیج حرف آخر خود خواهید رسید. مبحث مدار جزو غول های فیزیک به حساب می آید از یک طرف سرالات آن واقعا وقت گیر هستند واز طرفی هم تعداد فرمول ها بسیار زیاد است ، و هر فردی از خود یک فرمول جدید ساخته و ارائه کرده است و همین حجم فرمول ها باعث میشود داوطلب از اصل مطلب دور شود ، یعنی درک مفهومی بچه ها خیلی کم شده است و درک علمی صحیحی از این مبحث ندارند و عمدتا آن را حذف میکنند.

من این مبحث را به ساده ترین شکل ممکن به شما نشان موسسه حرف آخر میدهم. بسیار خب دوستان خوب من ؛ برنامه کارنامه بیست و سخنان استاد کامیار و مهندس کرمانیها را شنیده الان نیز همه چیز دست شما ست ما راه را نشان میدهیم اگر به دنبال بهترین جایگاه هستید و موفقیت خود را میخواهید ما راه را به شما نشان میدهیم. دوستان به یاد داشته باشید اگر مرور نباشد شما حتی اگر تو ایده آل ترین حالت مطلب را بخوانید و یاد بگیرید بعد از ده روز یا دو هفته آن را فراموش خواهید کرد چه برسد تا کنکور که 5 ماه از آن باقی مانده است. سلام دوستان خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه ، امروز در برنامه کارنامه 20 شبکه آموزش در خدمت شما عزیزان هستیم تولا در مورد فیزیک صحبت خواهیم کرد و یه تدریس فوق العاده جذاب از فیزیک خواهیم داشت و به شما الگوی بچه رئیس را یاد خواهید داد که دید شما را نسبت به فیزیک کنکور تغیر خواهد داد و در گام بعد به سراغ کنکور 99 میرویم؛ کنکور 99 قرار است چه کاری انجام دهیم ، قدم اول برای کنکور 99 چگونه باید برداشته شود که رضایت حاصل شود و به جرأت میتوان گفت در این بازه ی زمانی خیلی از داوطلبان هنوز شروع نکرده اند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش دینی کنکور لطفا از صفحه ما بخواهید.