117 مورد COVID-19 را در شاماتاوا ، مانو ، تأیید کرد و خواستار کمک نظامی شد

رئیس جمعیت اول شاماتاوا در شمال مانیتوبا در حال افزایش درخواست های کمک نظامی در جامعه خود است زیرا تعداد افراد آلوده به COVID-19 همچنان در حال افزایش است.

اریک رددد ، رئیس ، گفت: تا ساعت 9:30 بعد از ظهر پنجشنبه ، 117 نفر به این بیماری مبتلا شده اند و میزان تست مثبت بودن آن 68 درصد است.

موی سرخ گفت: “ما بیش از لاغر کشیده ایم.” “ما در حال حاضر به معنای واقعی کلمه در نقطه شکست هستیم.”

Shamattawa First Nation یک جامعه پرواز است که در حدود 745 کیلومتری شمال وینیپگ ، شمال شرقی تامپسون ، من واقع شده است. طبق گفته های Redhead ، حدود 1300 نفر در اولین ملت زندگی می کنند.

سرخ در تمام این هفته خواستار کمک نظامی شده است. علی رغم تلاش هایی از قبیل تحمیل قانون منع رفت و آمد ، مأموریت نقاب ، بستن دفتر گروه و مدرسه و اصرار مردم به ماندن در خانه ، تعداد موارد در جامعه وی رو به رشد است.

نیکی اشتون ، نماینده پارلمان NDP برای چرچیل کیواتینوک آسکی ، روز پنجشنبه مجدداً خواستار ارسال کمک بیشتر شد و به دوره س questionال گفت که وضعیت در شاماتاوا “یک کابوس آشکار است”.

سالن ورزشی مدرسه به عنوان یک واحد انزوا برای افرادی که تست مثبت دارند استفاده می شود. سرخ گفت: حدود 24 نفر می توانند در آنجا بمانند و در حال حاضر ظرفیت بالایی دارد. اکنون نزدیک به 40 نفر به خارج از جامعه منتقل شده اند تا بتوانند خود را به درستی منزوی کنند ، اما Redhead می گوید امکانات خارج از ملت اول نیز به مرزهای خود نزدیک شده است.

برخی از کارکنان خط مقدم ، مانند افسران اجرای بهداشت عمومی منصوب شده ، اکنون در انزوا هستند. یکی از اعضای تیم واکنش سریع ، که این هفته توسط دولت فدرال مستقر شد ، نیز در انزوا است ، اما Redhead گفت که نمی داند این به دلیل مثبت بودن آزمایش آنها است.

وی گفت: “این احساس در حال حاضر واقعاً ناخوشایند است. ما به چکمه های زمینی احتیاج داریم.”

رئیس بزرگ آرلن دوما از مجمع روسای مانیتوبا نیز خواستار کمک شده است. اما می گوید موقعیت مکانی آن را به یک چالش تبدیل کرده است.

وی گفت: “متأسفانه شاماتاوا در وضعیتی کاملاً منحصر به فرد ، از راه دور و منزوی است و شیوع آن بسیار شدید است.”

سرخ گفت ، 9 نفر از اعضای Bear Clan Patrol در وینیپگ جمعه به جامعه منتقل می شوند و پنج عضو صلیب سرخ روز یکشنبه مستقر می شوند.

Shamattawa First Nation یک جامعه پرواز است که در حدود 745 کیلومتری شمال وینیپگ ، شمال شرقی تامپسون ، من واقع شده است. حدود 1300 نفر در اولین ملت زندگی می کنند. (CBC)

برخی از کارکنان فروشگاه مواد غذایی محلی مثبت آزمایش شدند و شرکت North West ، صاحب این فروشگاه ، با کارمندان خود پرواز کرد تا همچنان بتواند فعالیت کند.

دولت فدرال یک تیم واکنش سریع – با یک چادر انزوا و یک دستگاه تست سریع اعزام کرده است. اما Redhead می گوید تیم تنها با زیرساخت های موجود می تواند کارهای زیادی انجام دهد و آنها نیز در نقطه شکست قرار دارند.

وزیر خدمات بومی فدرال مارک میلر روز پنجشنبه گفت که ارتش یک گزینه است – اما در انجام این کمک در طول مدت س .ال کوتاه آمد.

“ما در ارتباط فعال باقی خواهیم ماند و پشتیبانی بیشتری – از جمله ارائه خواهیم داد [the Canadian Armed Forces] در صورت نیاز ، “او گفت.

میلر گفت که قصد داشت روز پنجشنبه با رئیس سرخ صحبت کند.

سرخ پنجشنبه شب به سی بی سی نیوز گفت که شنیده است دولت فدرال ممکن است ارتش را اعزام کند ، اما تا زمانی که تعهد تأیید نشده باشد امیدهایش را برآورده نمی کند.

وی با بیان اینکه “ما به تخصص پزشکی آنها نیاز داریم” ، اضافه کرد که یک بیمارستان صحرایی و ساختارهای موقتی برای انزوا به شدت مورد نیاز است.

این استان گفت که اوضاع را نیز رصد می کند ، اگرچه سخنگوی گفت هنوز از وی خواسته نشده است تا حمایت خاص یا منحصر به فردی از ملت اول شاماتاوا ارائه دهد.

سرخ نامه ای از نخست وزیر برایان پالیستر دریافت کرد که او و جامعه را به ادامه جنگ ترغیب می کند ، اما هیچ خدماتی ارائه نمی شود.