3 جوانان ملل اول درباره خدمت سربازی خود تأمل می کنند و از پیشکسوتان بومی تجلیل می کنند

در این روز یادبود ، سه نفر از جوانان ملل اول که در ارتش خدمت می کنند ، در تجربیات خود و اینکه چرا تکریم از جانبازان بومی مهم است ، تأمل می کنند.

قلعه آلورا

قلعه آلورا عضو Skownan First Nation در مانیتوبا است. وی در وینیپگ متولد شد اما در ونکوور بزرگ شد و در یک برنامه نظامی دقیقاً خارج از دبیرستان ثبت نام کرد که به تحصیلات دانشگاهی او یارانه می پرداخت.

او برای سال فرصت رهبری بومیان (ALOY) در کالج نظامی سلطنتی (RMC) کانادا در کینگستون ، اونت ثبت نام کرد. ALOY یک برنامه یک ساله است که برای نشان دادن دانشجویان بومی در ارتش و آموزش آنها در مهارت های اصلی رهبری طراحی شده است.

وی گفت: “من فکر می کردم که این به نوعی فکر خوبی است ، زیرا مطمئن نبودم که می خواهم در ارتش باشم.”

“من این کار را امتحان کردم و در نهایت عاشق کار شدم.”

وی دوره کارشناسی خود را در RMC به پایان رساند و چند سال با نیروهای مسلح به عنوان یک افسر مدیریت مراقبت های بهداشتی در ادمونتون کار کرد.

قلعه آلورا می گوید: “من بسیار به جوانان بومی که به ارتش علاقه مند هستند توصیه می کنم این کار را انجام دهند.” (ارائه شده توسط قلعه Alura)

قلعه در حال حاضر برای تبدیل شدن به یک پزشک نظامی در خلیج تندر آموزش می بیند.

قلعه گفت ، در تجربه وی ، ارتش از مردم بومی حمایت می کند.

وی گفت: “آنها اقامتگاه های عرق ریز و هر گونه تجربه فرهنگی را ارائه می دهند که شما بخواهید تمرین کنید.”

برای روز یادبود ، قلعه گفت که او در مراسمی برای پیشکسوتان بومی شرکت خواهد کرد.

Atewenni: io Deer

آتونی: io Deer در جامعه موهاوك در كاناواك ، كوئیس ، درست در خارج از مونترال بزرگ شد. اکنون او یک گروهبان کارمند در سپاه تفنگداران ایالات متحده (USMC) است.

وی گفت که برای روز یادبود ، او مردان و زنانی را در کاناوکه به یاد خواهد آورد که قبل از او خدمت می کردند و برای آنچه که به آن اعتقاد داشتند جنگیدند.

وی گفت: “به رسمیت شناختن همه بومیانی که در حال خدمت هستند فوق العاده مهم است ؛ همه ما دلایل خاص خود را برای خدمت داریم.”

آتوننی: io Deer از کاناواکه ، کوی ، در سپاه تفنگداران ایالات متحده خدمت می کند. (ارائه شده توسط Atewenni: io Deer)

“ما نمایندگان ملت های خود هستیم ، و هنگامی که بیشتر جمعیتی که با آنها خدمت می کنیم هرگز با یک فرد بومی ملاقات نکرده اند ، ما می توانیم فرهنگ های فردی خود را به آنها آموزش دهیم.”

گوزن به تازگی به نشان هشت ساله خود در USMC رسیده است و در حال حاضر در فرماندهی جزیره Blount در جکسونویل ، فلوریدا مستقر است.

دیر گفت: “من برای خود نظم و انضباط و چالش دریایی شدن در سخت ترین شاخه نظامی آموزش دیدم.”

“من می خواستم از مرزهایی که احساس می کردم خودم را از آنها محدود می کنم عبور داده شود.”

گوزن یک پسر عموی دارد که به USMC پیوست و یک پسر عموی دیگر نیز که درجه سرگردی در ارتش ایالات متحده را کسب کرده است ، عالی ترین درجه درجه دار افسر است.

وی گفت: “من دانستم كه باید انتظارات آنها را از اعضای خدمات خانواده ما برآورده كنم.”

“مردم بومی که در گذشته خدمت می کردند ، الگویی برای من قرار دادند و این وظیفه من است که بهترین استانداردها را حفظ کرده و از آنها فراتر بروم.”

دزموند سیمون

دزموند سایمون در Elsipogtog First Nation در نیوبرانزویک بزرگ شد. وی پس از تشویق مشاور دبیرستان در برنامه ALOY ثبت نام کرد و از آن زمان با نیروهای مسلح کانادا همکاری می کند.

سایمون گفت: “سخت ترین چیز برای من در سال اول دور شدن بود ، اما حداقل من در کنار دیگر افراد بومی بودم.”

در آن سال ، سایمون گفت که یک پیرمرد با برنامه ای که گروهش را به اطراف آنتاریو برانگیخته بود ، گفت که او واقعاً لذت می برد.

دزموند سایمون از Elsipogtog First Nation در نیوبرانزویک هفت سال در نیروهای مسلح کانادا خدمت کرده است. (ارائه شده توسط دزموند سیمون)

“بعد از آن سال ، من فقط خودم بودم و خوش شانس بودم که دوباره در نیوبرانزویک و به اندازه کافی نزدیک به خانه اعزام شدم تا بتوانم رفت و برگشت کنم.”

سایمون گفت که برای دنبال ساخت فیلم مستند به دنبال ترک ارتش پس از هفت سال خدمت است اما گفت که برای همیشه تجربیاتی را که هنگام خدمت داشته است به یاد می آورد.

وی گفت که ارتش می تواند در ابتدا ترسناک باشد اما جوانان بومی را به استقامت تشویق می کند.

وی گفت: “اوقات خوبی داشته باشید و فقط به خود وفادار بمانید.”

“به خودت افتخار کن.”

سایمون گفت که وی در روز یادبود به دیدار ذخیره خود خواهد رفت ، جایی که آنها مراسمی را برای این روز برگزار می کنند.