Beavers ممکن است جایگزین سدهای مصنوعی در جزیره ونکوور شود

اعضای یک سازمان حفاظت از محیط زیست کانادایی در حال کار بر روی پروژه ای برای افزایش تنوع زیستی و تالاب های سالم در بریتیش کلمبیا با کمک بیورها هستند. Ducks Unlimited Canada در حال نقشه‌برداری مناطقی در استان است که در آن بیش‌سوارها می‌توانند پس از از کار انداختن سدهای مصنوعی جایگزین شوند.

جن راجرز، دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه سایمون فریزر که با Ducks Unlimited Canada کار می کند، می گوید: «بیورها یک گونه اصلی هستند. “آنها مهندسان اکوسیستم در نظر گرفته می شوند.”

این تیم در حال حاضر در حال ارزیابی مناطقی در جزیره ونکوور هستند که در آن بیش از حد تاریخی بیش از حد به دام افتاده بودند تا جایی برای سدهای مهندسی شده باز شود.

بسیاری از آن سازه های مصنوعی اکنون ده ها سال قدمت دارند و قرار است جایگزین شوند. این تیم امیدوار است که جمعیت بیش از حد، نه تنها برای جایگزینی سدها، بلکه ارزش افزوده بازگرداندن تنوع زیستی به چشم انداز را بازیابی کند.

تله بیش از حد در ساحل دریاچه نشسته است
از تله های زنده مانند این می توان برای کمک به جابجایی بیش از حد استفاده کرد. (ارسال شده توسط کالین بیلی)

راجر دانلوپ، زیست‌شناس و مدیر زمین‌ها و منابع طبیعی ملت اول مواچات/موچالهت، می‌گوید که بازگرداندن بیش‌سوارها تأثیر مثبتی بر دیگر بخش‌های اکوسیستم خواهد داشت.

او از دهه 1950 سطح آب رودخانه طلا را زیر نظر داشت و نگران سطح پایین تر آن است. او علت این تغییر را جنگل زدایی می داند.

“ما جایگزین کردیم [old-growth forests] با مزارع درختان جوان و به سرعت در حال رشد که به آب بسیار بیشتری نیاز دارند.”

او می‌گوید که معرفی مجدد سگ‌های دریایی می‌تواند چشم‌انداز را آبرسانی کند و از استفاده بیش از حد آن فاصله بگیرد. حوضچه های بیش از حد به زمین های اطراف کمک می کند تا آب را جذب کند و به آن اجازه می دهد در برابر خشکسالی و سیل مقاومت کند.

دانلوپ می‌گوید: «اگر به آن فکر کنید، جنگل‌داری در سال قبل از میلاد واقعاً چرا بیش از حد است، فقط در مقیاس بزرگ‌تر». “تیغه های علف فقط درخت هستند، درست است؟”

شنای بیش از حد
یک دانشجوی کارشناسی ارشد SFU که با Ducks Unlimited Canada کار می‌کند، می‌گوید به‌عنوان مهندسان اکوسیستم، بیش‌سوارها گونه‌ای کلیدی در نظر گرفته می‌شوند. (ارسال شده توسط کالین بیلی)

دانلوپ می‌گوید که تخصص او به‌عنوان یک زیست‌شناس نشان‌دهنده کارش است، و همچنین هویت او به‌عنوان عضوی از ملت اول مواچات/موچالهت. او می‌گوید که جوامع اولین ملل خود را در کار تنوع زیستی درگیر می‌کنند.

او گفت: “آنها از حق خود استفاده می کنند تا کنترل مدیریتی بهتری بر این چشم انداز خاص که واقعاً بیش از حد برداشت شده است را در دست بگیرند.”

این پروژه در حال حاضر در مرحله ارزیابی است و از مدل‌های داده استفاده می‌کند تا به بهترین نحو تعیین کند که تلاش‌های آن‌ها در کدام حوزه‌ها باید متمرکز شود. چیزهای زیادی برای معرفی مجدد بیور انجام می‌شود، بنابراین آنها همچنین در حال کار روی برنامه‌هایی برای هماهنگی با مالکان زمین، به دام انداختن و نظارت بر زمین هستند. حیوانات و پیگیری سطح آب.

دانلوپ گفت: “این زمان می برد.” و این قطعاً همان چیزی است که برای این منظره برنامه ریزی شده است.»