Iqaluit Humane Society اگر فضای جدیدی پیدا نکند ، ممکن است مجبور شود درها را ببندد

انجمن انسانی Iqaluit اگر نتواند ساختمان جدیدی برای تماس با خانه پیدا کند ، ممکن است تعطیل شود.

ساختمان متعلق به شهر که این پناهگاه در حال حاضر از آن بهره برداری می شود ، در سپتامبر 2021 در حال تخریب است و جامعه بشری در تلاش است تا قبل از آن مکان جدیدی پیدا کند.

جامعه بشری با هدف جمع آوری یک میلیون دلار برای ساخت یک ساختمان جدید اقدام به جمع آوری کمک مالی کرد. از 25 اکتبر بیش از 114،000 دلار درآمد کسب کرده است.

جانل کندی ، رئیس جامعه انسانی Iqaluit گفت: “ما دوست داریم که خودمان برنامه های خود را گسترش دهیم تا بیشتر به یک مرکز نجات و سلامتی حیوانات در سراسر نوناووت تبدیل شود.”

جامعه انسانی Iqaluit در حال حاضر در ساختمان 1342 است که در سپتامبر 2021 تخریب خواهد شد. (جکی مک کی / سی بی سی)

کندی می گوید عملیات اصلی این پناهگاه تأمین خانه برای حیواناتی است که دیگر خانه ندارند. در حال حاضر ، این پناهگاه حدود 23 سگ دارد که کندی می گوید معمولی است.

کندی گفت: “منظور من از این تعداد کم … کل جمعیت است که می توانیم هفته ای از سه تا شش حیوان را در پناهگاه ببینیم.”

برخی از آنها در فضای کوچکی که پناهگاه در ساختمان 1342 از آن استفاده می کند نگهداری می شوند ، در حالی که حیوانات بزرگتر در خارج از خانه در یک لانه خانه موقت زندگی می کنند – با یک قاب فلزی و قیراندود کنار هم قرار می گیرند.

کندی می گوید اکثر سگهایی که به دست می آورند در خیابان جمع نشده اند بلکه توسط صاحبان تسلیم می شوند.

کندی گفت: “مردم مجبورند حیوانات خود را به انواع مختلف تسلیم کنند.” “آنها شغل خود را تغییر می دهند ، مسکن را تغییر می دهند.”

دادخواست 20 هزار دلاری درباره سگ های سورتمه

جامعه بشری نیز با یک سر و کار دارد ادامه دادخواست بیش از اتهاماتی که می گوید توله سگهای صاحب تیم محلی سگ را به جنوب فرستاده است.

Meeka Mike ، یک مالک تیم سگ در Iqaluit ، 25 سال است که تیم های سنتی سگ را پرورش می دهد. در سال 2018 ، هشت توله سگ سورتمه دار او گم شدند. مایک معتقد است که افراد جامعه آنها را به جامعه انسانی برده اند ، و سپس آنها را به سمت جنوب سوق داده است.

جامعه انسانی با کانادای شمالی معامله ای دارد که سگها را هنگامی که نمی توانند اسکان دهند به پایین بفرستند. کندی می گوید جامعه انسانی قبل از تحویل گرفتن حیوانات به مدت 72 ساعت نگهداری می کند. وی می گوید افراد کافی در ایکالویت برای پذیرش حیوانات وجود ندارند و به همین دلیل می توان آنها را به جنوب فرستاد.

سگها در انجمن انسانی Iqaluit. (جکی مک کی / سی بی سی)

کندی می گوید چندین بار قبل از اینکه حیوانات را به جنوب بفرستند ، در موقعیت هایی قرار گرفته است که آنها حیوانات را نگهداری می کنند تا صاحبان آنها بعداً به دنبال حیوان خانگی خود بروند.

کندی گفت: “من سعی کردم به مردم اطمینان دهم و در گذشته بگویم ، اگر ما اینجا نبودیم حیوان از بین می رفت.”

“اگر آنقدر سریع نباشید که آنها را تحویل بگیرید ، حداقل می توانید بدانید که آنها هنوز زنده و سالم هستند و از آنها مراقبت می شود. اما پیچیده است.”

بین دهه 1950 و 1970 ، حدود 20 هزار سگ سورتمه در اینوئیت نونانگات کشته شدند.

معمولاً از این دوره به عنوان دوره یاد می شود سگ ذبح

صاحب تیم سگ می گوید: “من فکر می کنم ذهنیت ناجی وجود دارد.”

لورا چرچیل ، صاحب تیم محلی سگ ، گفت: “نوناووت از آن شفا نگرفته است. و اکنون جوانان شروع به بازیابی فرهنگ داشتن تیم های سگ کرده اند.”

چرچیل سه سال است که تیم سگ های خود را دارد و زیر نظر مایک شاگردی می کند.

لورا چرچیل ، صاحب تیم محلی سگ ها ، می خواهد شاهد مشارکت بیشتر اینویت ها در جامعه انسانی باشد. (دیوید گان / سی بی سی)

چرچیل می خواهد ببیند که جامعه انسانی تلاش بیشتری برای پیوند حیوانات خانگی با خانواده هایشان قبل از اعزام آنها به جنوب انجام داده است. او می گوید دوستانی دارد که توسط جامعه بشری سگهایشان را به جنوب فرستاده اند.

چرچیل گفت: “من فکر می کنم یک ذهنیت ناجی وجود دارد که اینویت نمی تواند سگ ها را نگه دارد یا از آنها به درستی مراقبت نمی شود.” “من احساس می کنم که آنها به اینویت احترام نمی گذارند یا اعتقاد دارند که ما می توانیم از سگ ها به خوبی مراقبت کنیم.”

چرچیل نمی خواهد جامعه انسانی را نزدیک ببیند ، اما قطعاً می خواهد تغییراتی مانند حضور اینویت در هیئت مدیره جامعه انسانی را ببیند – چیزی که کندی اذعان می کند در حال حاضر از آن برخوردار نیست ، اما از آن استقبال می کند.

“اگر او [Kennedy] چرچیل گفت: “می خواهد بخشی از ایجاد روابط بهتر بین مردم و سگها در Nunavut باشد ، سپس لازم است ابتدا سگهای خود را به Inuit برگرداند و اگر انتظار دارد كه به آنها احترام بگذاریم احترام بگذارد.” راه ها.”

کندی گفت اگر پناهگاه جدیدی داشته باشند ، می توانند برنامه نویسی مانند استخدام اینویت و آموزش ارزشهای فرهنگی مالکیت سگ را گسترش دهند.

جامعه انسانی اخیراً برای دریافت جایزه الهام قطب شمال اقدام کرده است. شهر ایکالوئیت نامه ای برای حمایت از کاربرد جامعه انسانی نوشت.

در حال حاضر مکانی برای انتخاب جامعه انسانی قبل از تخریب ساختمان فعلی خود در سال 2021 انتخاب نشده است.